Vi hittar rätt resurs till er organisation inom inköp och supply chain! Med vårt stora nätverk och djupa funktionella kompetens kan vi attrahera rätt kandidater och stödja er organisation i utvecklingen av era talanger på ett unikt sätt. Vi hjälper företag inom såväl industri- som tjänste- och handelssektorn att bygga upp och förstärka sina inköpsfunktioner. Vi erbjuder flera lösningar som säkerställer att ni kan rekrytera rätt personer. Era nya medarbetare är en viktig del i er fortsatta framgång!
Vår rekryteringsprocess
Våra uppdrag startar alltid med en genomgång tillsammans med vår kund där vi diskuterar syftet med rekryteringen och det förväntade resultatet. Vi skriver en förstudie och tar fram en rollbeskrivning och en kandidatprofil som godkänns av er.
När vi har identifierat urvalskriterierna tillsammans med er startar vår searchprocess. Vi söker i vår databas och sonderar i vårt nätverk för att urskilja kandidater med rätt erfarenhet och kompetens. När vi identifierat lämpliga kandidater och försäkrat oss om att de är intresserade av tjänsten, träffar vi personerna för en första intervju. Innan vi presenterar en kandidat för er genomför vi en mer kompetensinriktad intervju där vi säkerställer att kandidaten har den kompetens som motsvarar era förväntningar.